Марийка К. Томова: Върнете ми обратно децата. Имам род. права!/Mariyka K. Tomova – lämna tillbaka mina barn, jag har föräldrarrättigheterna!

 2013 » Июль » 31 » Марийка К. Томова: Върнете ми обратно децата. Имам род. права!/Mariyka K. Tomova – lämna tillbaka mina barn, jag har föräldrarrättigheterna!


19:40

Марийка К. Томова: Върнете ми обратно децата. Имам род. права!/Mariyka K. Tomova – lämna tillbaka mina barn, jag har föräldrarrättigheterna!

 
Марийка К. Томова: Върнете си ми обратно децата. Имам си пълни родителски права!
Mariyka K. Tomova – lämna tillbaka mina barn, jag har föräldrarrättigheterna!
 
Част 2/Del II
 
Denna sajt har bl a publicerat läkarintyg bekräftande fina relationer mellan mor och barn och tidagre har publicerat även domslut och andra officiella dokument, uppvisande föräldrarrättigheterna som modern Mariyka K. Tomova tilldelats av Distriktsdomstlen i Montana
Този сайт между другото е публикувал и лекарско свидетелство удостоверяващо хубави отношения между майка и деца, а в минало е публикувал и съдебните решения и др. официални документи, доказващи родителските правам, дадени съдебно  на майката Марийка К. Томова
 
 
Hade jag blivit inskränkt eller förlorat mina förälderliga rättigheter på någon bulgarisk domstol i landet, så skulle det stå där “Mariyka har rättslig begränsning”. Men om rätten FR slog upp där så kan alla utläsa att där står precis raka motsatsen “Mariyka har ej någon rättslig begränsning” och det är bulgariska sättet att visa på att föräldrar ej har förlorat sin förälderliga rättighet eller fått den det minsta inskränkt fram tills nuet på någon bulg domstol (eller myndighet såsom socialtjänstens chef per E-mail i dec 2012 hävdade och därför ville de ej kommunicera med mig när de stal mina barn på Athenagården). Men FR sket i dessa rättliga “måsten” i Bulgarien – om bulgariska skillsmässopraxisen blankt i. 
Ако бях претърпяла правно ограничение или прекратяване на родителските ми права в някой бълг. съд в Р. България, то там щеше да пише “Марийка има правно ограничение”. Но ако съдът ФР си направеше труда да прочете там то щеше да прочете там да се намира за четене по настоящем точно обратното, или: “Марийка няма правно ограничение” и това е българският начин на бълг. учреждения да покажат че родителят не е загубил или не са му ограничили до момента род. права никъде в бълг. съд до момента (нито пък в някое българско учреждение, както соц. шефка по Е-мейла през дек. 2012 г. твърдеше пред мен и заради което тя не желаеше да комуницира с мен когато ми открадна децата в Атенагоурден). Но на съдът Фъервалтниингсреттен изобщо и не му пука за тия подробности, за тази практика на разводния праксиз в Р. България.
 
I den bulgariska Familje Kodexen gäller följande – om ni som förälder förlorar föräldrarrättigheten då blir ni helt främmande tilll era barn utan rätt att mötas alls. Alltså om våra ambassadörer i Stockholm har rätt i news.bg, då skulle jag ej erhålla alls ngn Regime för personliga kontakter i Beslutet fr. Distriktsdomstolen (fint, men jag erhöll den och ni kan se den här https://www.facebook.com/photo.php?fbid=302186203231340&set=o.128875100603815&type=3
och inte borde Distriktsdomstolen döma mig betala barnunderhållsstöd att betala ut till Försäkringskassan i Sverige varje Guds månad. Men eftersom jag betalar 204 leva varje månad till Sverige då har jag i vilket fall som, icke förlorat mina förälderliga rättigheterna – det är då stor skam att bulg. Ambassaden och vår rådgivare där och Utrikes i Sofia ej kan detta och ännu skamligare är att jag blev utledd i några brev i rad att bilda dem juridiskt sett – de har tydligen sålt sig till den svenska socialtjänsten eller fadern och hävdar raka motsatsen på trots mot hela juridiska praktiken i Hemlandet inför news.bg.
В българския Семеен кодекс важи следната постановка: че ако сте изгубили родителските си права ставате абс. чужд на децата си без право на абсолютно никакви срещи. Следователно ако посланиците ни в Стокхолм са прави в нюз.биги, то не е трябвало да получа нито Режима за лични контакти в Решението от съда (да, но го получих и го вижте тук https://www.facebook.com/photo.php?fbid=302186203231340&set=o.128875100603815&type=3, нито е трябвало съдът ми да назначи дет. издръжка да изплащам на шв. Каса вс. божи месец, но след като плащам по 204 лв всеки месец на Швеция значи не съм си изгуила род. права – срамота е бълг. Посолство и съветничката там и Външно в София да не знаят това и още по-срамно е че ми омръзна в няколко писма подред да ги образовам юридически – те очевидно са подкупени от шв. соц. служба или бащата да твърдят напук на юридич. практика в Родината си пред нюз.биги.

Till och med upphittades det 1 dam – en kommunalpolitiker Marija (länkhttp://genocidesweden.ucoz.ru/news/zashho_shvedskata_obshhina_uddevalla_khvrlja

_neverojatni_resursi_za_da_razbolee_do_smrt_tri_blgarski_deca/2013-01-02-135), vilken hävdade, att bulgariska beslut på bulgariska domstolar gäller ej över svenskt territorium, men hon uttalade sig hela 3 månader efter att svenska Försäkringskassan motiverade sitt beslut för mig att betala ut 204 lv per barnunderhållsstöd i månad just genom att citera beslut och citat fr. distriktsdomstolens domare herr Z. Kollev i civilmålnr 70 463 fr. 2011. Då jag protesterade till Socialnämnden skriftligen, att de kan ej såga och hacka domslut selektivt utefter vilka bitar av domslutet som gynnar dem svenska myndigheterna ekonomiskt, för att stjäla barn
Дори се намери 1 дама – общ. политичка Мария (linkhttp://genocidesweden.ucoz.ru/news/zashho_shvedskata_obshhina_uddevalla_khvrlja
_neverojatni_resursi_za_da_razbolee_do_smrt_tri_blgarski_deca/2013-01-02-135 ) , която твърдеше, че бълг. решения не важат на шв. територия, но тя се произнесе цели 3 месеца след .като шведската държ-застр. каса обоснова решение да изплащам 204 лв дет. издръжка до касата на месец именно цитирайки районен Съдия Колев по гр. дело 70 463 от 2011 г. Тогава протестирах до Сусиолнеемнден писмено, че не може селективно да кълцат съд. решения както им е угодно на шв. учреждения финансово за да крадат деца. 

Jag bad socialnämnden även att upplösa att inte jobba med mina barn min och barnens torterare fru Rozlund, förklarad av chefen på soc. tjänsten i Vörschetz för “Er familj är offer för missbrukande med sina tjänste fullmakter svensk socialsekreterare ytterst fixerad på hämnd p g a ditt polisanmälan mot henne hösten 2007 på polisen i Uddevalla och där hon blivit klassificerad till “tjänstefel med brottskod 2001”. 
Помолих го да освободи и разпусне и моята мъчителка и изтезателка на децата ми г-жа Розлунд, обявена от шефа на соц. служба в гр. Вършец за “семейството ви е жертва на злоупотребяваща със служебни правомощия шведска социална секретарка крайно фиксирана по отмъщение заради жалбата ти против нея есента на 2007 г. в полицията в гр. 
Уддевалла и класификацията й там за “служебна грешка с код на престъпление 2001”. 

Och jag lämnade anmälan på Polisen mot henne och hennes 4 stycken läkarkollegor som samtliga fuskade bort 14 maskar efter maskidentifikation på 2 labb i Sverige och jag har telefonsekreterarens inspellning där labborant hävdar och bekräftar hur många maskar och vilket datum i juli 2007 hon fått dem av mig och hur hon identificerat dem och lämnat svar enligt lag till Infektiionskliniken vars chef dr Steinum ljög den 10 aug 2007 att svar är “negativ”. Har bevarat fax-brev där jag protesterat mot han och hans chefer att livslevande 7 cm långa maskar kan ej vara “negativt svar”. Naturligtvis, dr Steinum ljuger och utelänar ej identifikationssvaren från labboratorierna och inte heller mina läkarjournaler från Akutmottagningen vid Uddevalla Sjukhus för månaden juli 2007 men vilka jag äntligen fick tag i via skriva och be Uddealla sjukhusets högsta chef och gå bakom hans rygg. Allt detta fusk gör de för att framställa mig psykiskt störd, vilket jag inte är – har intyg efter 80 timmar tester hos magisterpsykolog, samtal, intervjuer med alla familjemedlemmar etc. 

И аз пуснах жалба в полицията против нея и нейните 4 бр. лекари-колеги, които заедно укриха 14 червея след идентификация на хелминти в 2 лаборатории в Швеция и притежавам звукозапис по тел. ми секретар където лаборантката потвърждава че е приела от мен именно червеи и на коя дата през юли 2007 е сторила това, както и че ги е идентифицирала по сорт и че е предала отговора на Инфекц. клиника следвайки шв. закон чийто шеф др Щайнум на 10 авг 2007 излъга че отгвора й е “негативен”.Но аз съм запазила писма-факсове в които протестирам до него и колегите му, че до 7 см дължи живи и мърдащи червеи няма как да са “негативен отгвоор”. Разбира се, др Щайнум лъже и не издава идентификационните отговори от лабораториите нито моите епикризи от Бърза помощ за м. юли 2007 , но които най-сетне все пак ги получих от най-високия шеф на Болницата в гр. Уддевалла, зад гърба му пишейки до шефа, и всичко това е за да ме изкарат луда. Което за тяхно съжаление не съм, притежавам си здравно свидетелство от маг. психолог след 80 часа тестове, интервюта с всички сем. членове, разговори. 

Socialnämnden besvarade med 3 besöksförbjud med mina barn den 20 dec 2012http://genocidesweden.ucoz.ru/news/hur_svensken_said_olsson_stjal_med_1_logn_hela

_3_stycken_bulgariska_barn_kommumal_social_strategi_i_uddevalla_kommun_att_se_upp_mot/2013-01-03-138
då jag sände adv Ruby att hämta barnen för vidaretranssport till Sofia 
allt efter följande av Regimen för personliga kontakter utefter Domslut av Distriktsdomstolen i Montana i civilmålnr 70 463 fr. 2011. Men då ljög soc nämnden att barnen är dödssjuka och att jag är orsaken till detta. Trots att jag hade aldrig sett dem sedan 13 dec 2011 och befann mig själv fysiskt 400 km fr. Sverige, en svensk naturligtvis erkänner sig själv aldrig som skyldig – jag har i mitt liv ej mött sådan på hela 23 kontakter med detta folslag. Ännu mindre på deras myndighet. Därför är förväntningarna om egna erkännanden och bikt, riktade fr. bulg. Ambassaden till sv. myndigheterna och soc. tjänsten om vilka vi läser i news.bg rent av komiska och absurda. 

Сусиолнеемнден отговори с 3 заповеди за забрана на свиждания с децата ми на 20 дек 2012 г.http://genocidesweden.ucoz.ru/news/hur_svensken_said_olsson_stjal_med_1_logn_hela
_3_stycken_bulgariska_barn_kommumal_social_strategi_i_uddevalla_kommun_att_se_upp_mot/2013-01-03-138
 когато изпратих адв. Рюби да прибере децата за да ги транспортира до Летището по Режима за лични контакти по Решение на МРС по гр. дело 70 463 от 2011. Дори излъгаха че децата са смъртно болни и като причина бях изтъкната аз макар и да не съм ги виждала от 13 дек 2011 и бях на 400 мили разстояние от Швеция, един швед никога не се признава за виновен – поне аз не познавам такъв за 23 години контакти с Швеция. Още по-малко в техните учреждения Тъй че очакванията за самопризнания отправени от бълг. Посолство и за които четем в нюз.биги са комични и абсурдни. 

Rätten FR i Göteobrg nämnde ej och den sända av mig avskriften med dem utpekadet i hands domslu av distriktsdomstolens domare, paragraferna från bulg. Familje Kodexen, på vilka den juridiska proceduren från FK vilkade och byggde i civilmålnr 70463/2011. 
ФР не спомена и за изпратената им от мен извадка на посочените параграфи от Семейния Кодекс, на които се позовава юридич. процедура на гр. дело 70 463 от 2011. 

Съдът ФР се престори че не е получил и преписа на правната консултация дадена именно за тяхно улеснение от адвокатката ми в България от адв. Гълъбова, изпратен им за да му улесня работата, ами ги третиира като невидими и неполучени и неконсултирани тия документи всички вкуп. Премълчаха ги като неми. Затова казвам че шведската правна система е фалирала и не се надявайте на справедливост от нея. Една държава в която офиц. документи не важат е всичко друго но не държава защото корупцията не е държавничество. 
Rätten FR låtsades att ha ej erhålligt även avskriften på juridisk konsultation, given just för att underlätta rätten från min advokat i Bulgarien – adv Gölöbova, sänd till FR för att underlätta dess arbete, utan förhöll sig till hennes konsultationsavskrift som om de var helt osynliga och ej erhållna och ej konsulterade alls dessa hennes dokument och alla andra dokument i deras helhet. De höll tyst om dem som om de vore stumma på FR. En stat i vilken officiella dokument ej gäller är allt annat men ej en stat, därför att korruptionen är ej statsmanna-egendom på minsta sätt. 

Ändå erhöll FR hela min hög med officiell dokumentation rekommenderad på posten i en reckommenderad postförsändelse som löses ut bara mot namntecknig och jag har deras signatur att uppvisa så det är lönnlöst för dem på rätterna i Sverige att dölja via tystnad.Ni ser vilka fula knepp de används av. 
Все пак ФР получи целия куп с офиц. документация по препоръчана пощ. пратка която им се дава само срещу подпис и подписите им мога да покажа, безсмислено е да ги премълчават. Но виждате какви мръсни трикове прилагат. 

Så just detta gör rätten FR fram till ögonblicket på sina olika mål – låtsas helt döv och blind och låtsas ej ha skrivit under något erhållet på posten från mig. 
А точно това съдът прави до момента в различните дела – прави си пълни углушки и че не е подписвал нищо получено от пощата си от мен. 

Denna juridiska vildhet och brottsliga respektlöshet ger de fria händer att slavhandla med barn hursohelst, och att vägra följa EUs internationella juridik – vägra lämna barnen även i framtiden på ett kutltiverat civilliserat sätt till barnens egen lagligt ägande barnen, mor i Bulgarien, som de borde vara på min adress i Bulgarien, där barnen borde höra till även denna sommar. 
Тази юридическа диващина и престъпна липса на респект им освобождава ръцете да вършат робска търговия с деца както им скимне, отказвайки да следват международното право на ЕС – отказвайки да предоставят децата и за в бъдеще по един култивиран цивилизиран начин предавайки ги на своята законово притежаваща ги майка в България, където децата би трябвало да принадлежат и това лято. 

Men… I stället för lag och rätt socialtjänsten via sina ljugepublikationer och lögnaktiga falska vittnesmål inför FR i febr 2013 där tre stycken damer fr. Socialnämnden i Uddevalla på det mest brutala och oförskämda viset lurade domaren på FR om att jag skulle ha stuckig fr. dårhus, utmanar mig att stämma dem och pappan enligt bulg. lagstiftning bör de betala mig höga böter för att de ljuger och håller barnen i Sverige genom att manipulera Bohuslänninge och för att de följer ej Domslutet och Regimen för personliga kontakter i civilmålnummer 70 463 fr. 2011 fr. Distriktsdomstolen i Montana, Bulgarien
Но…Вместо законност и право, то социалната шведска служба посредством лъжепубликацията си и посредством своите фалшиви свидетелски показания пред съда ФР през февр 2013 г. където 3 дами от Сусиолнеемнден в гр. Уддевалла най-брутално и безсрамно излъгаха съдията от ФР че уж съм била избягала от лудница, и ме предизвикват сега да ги съдя с бащата според бълг. законодателство те би трябвало да изплащат високи глоби защото лъжат и задържат децата в Швеция като манипулират в. Бухюсленнинген и не спазват Решението и Рeжима за лични контакти по гр. дело 70 463 от 2011 г. 
I Bulgarien är lagstiftningen stenhårt och socialnämnden bör betala höga böter för sina lögner undanhållande olagligen min gemensamma förälderliga rättighet och fabricerande fram mental ohälsa, genom vägra läsa mina och barnens friskhetsintyg. 
В България законодателството е строго и Социалнеемнден би трябвало да изплати високи глоби обезщетение заради своите лъжи укривайки моите съвместни родителски права и фабрикувайки ментално нездраве, отказвайки да четят свидетелствата за ментално здраве за мен и за децата. 
Och atftersom jag icke kan annanstans i svenskt icke fungerande rättssystem visa upp våra officiella dokument då den icke existerat för mina dokument och domslut hittils, så passar jag på att överklaga här på Internet direkt
Тъй като не можах никъде в шведската неработеща правна система да покажа нашата официална документация тъй като тя не същестува за моите документи и съдебни решения до сега, то аз се възползувам от възможността да ги покажа тук директно на Интернет. 
Jag är helt enkelt CHOCKAD, genom att läsa hur många miliardär svenska kronor förfogar BUP över och om vilken beställnings-sålbar handel av falska diagnoser och falska behandlingar frågan handlar om – och hur i förväg påhittade diagnoser avtalas mellan BUP och sociala tjänsten i Uddevalla. Och om det har jag ljudinspellning bevis där man kan höra socialsekreterskan K. Rozlund hota mig tillskriva mig “paranoja el. liknande” redan under sitt tvångsbesök i mitt hem på Hyggestråket 1 i Dalaberg Uddevalla, om jag ej slutar vara verbal och ej slutar per E-mail till hennes kollega soc. sekr. Kärnbelrg be dem rätta sina skrivelser om oss. De suddade bort alla sina namn sedan fr. socialutredningen fr. aug 2007, men ljudinspellningen med hennes egen röst är kvar, trots att hon har suddat bort sitt eget namn och namnen på hennes socialutredare-kollegor, och istället har hon fyllt i namn på okänd för mig helt hennes kvinnlig kollega och tillskriver där besök i mitt hen av en person som jag i hela mitt liv allrig har någonsin träffat 
Аз съм чисто и просто ШОКИРАНА, прочитайки с колко милиарди шв. крони разполага БЮП и за каква поръчко-продажбена търговия на фалшиви диагнози и фалшиви лечения се касае – и как предварително измислени ментални диагнози от соц. служба в Уддевалла се уговарят между БЮП и социалната служба в гр. Уддевалла. За това притежавам звукозапис където можете да чуете соц. секр. К. Розлунд да ме заплашва сама с “параноя или др. подобно” още по време на принудителното си посещение у моя дом на ул. Хиигестроукет 1 в кв. “Доалаберй” в гр. Уддевалла, ако не престана да съм вербална и не престана в Е-мейли да моля нейната колежка и секр. Шернберй да поправи писанията си за нас. Те премахната всичките свои имена после от соц. си доклад авг 2007 г. но звукозаписа си седи с нейния глас точно го пазя, и си седи, макар и името си да е изтрила от доклада си и да ми е приписала посещение там от лица-нейна колежки които изобщо не съм срещала през живота си. 
 

Om Ni lägger till denna information bakgrunden av 30 sidor, fyllda med lögner mot vår och en av oss, i dem av BUP och socialtjänsten fabricerade, lögnerna, och vilka arbetar i ett team, då ser Ni avteckna sig en “fästningsbas för falsifikationsverksamhet”. 
Прибавете към тази информация фона с 30 страници, изпълнени с лъжи против всеки един от нас в , фабрикувани от БЮП и соц. служба, които дори работят в екип, и вие виждате една “крепостна база на фалшификационната дейност”. 
Имам намерение да направя 1 филм за майка ми https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394470614002898&set=o.128875100603815&type=3
, за да попитам техният диагнозофалшифициращ тандем как е възможно една баба с 5 удара в нейното състояние да бие и да дращи деца. 
Jag har för plan och avsikt att göra 1 film om min mor https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394470614002898&set=o.128875100603815&type=3
, för att fråga deras diagnosfalsificerande team hur är det möjligt för en mormor med 5 strokes i hennes tillstånd att slå och riva barn. 

Men eftersom denna mormor befinner sig 4000 km fr. Sverige, då får de ljuga hur mkt skit som helst om henne utan att känna henne ens, på rak arm. 
Но ако тази баба се намира на 4000 км от Швеция, то за нея те могат да дрънкат колкото много лъжи си искат без дори да я познават, предварително. 

Det är väl bara några invandrare. Några tattare och idioter på första deras hand idiotiserade i förväg. För denna trolleri betalar den svenska staten miliardär SEK från de svenska skattebetalarna till BUP. BUP är bara en diagnosfalsificerande instrument i händerna på den falsktidiotiserande över lik sv. soc. tjänsten. 
Та нали това са само едни пришълци. Малко таттаре и идиоти на първата им ръка идиотизирани. За този хокус-бокус шведската държава заплаща на БЮП милиарди от шведските данъкоплатци. БЮШ е само един диагнозофалшифициращ инструмент в ръцете на фалшиво идиотизиращите на всяка цена шведски соц. служби 

Varsågod och se filmen-dagbok från mig, Mariyka 
K. Tomova om diagnosfalsificeringarna på den svenska socialtjänsten, rubricerat”Infektionshealthcarestopp-hell in Uddevalla, juli-aug 2007 for my family”, Ni får gärna gå in där inne under den och kommentera eller rösta. Filmen öppnas här: 
http://youtu.be/gkpkmHSnbHw


– Моля, изгледайте филма-дневник на г-жа Марийка К. Томова за диагнозофалшификацията на шведската социална служба през 2007-ма година, озаглавен “Infektionshealthcаarestopp-hell in Uddevalla, juli-aug 2007 for my family”, под който можете да го коментирате и гласувате, филмът се отваря тук: 
http://youtu.be/gkpkmHSnbHw

Och själva faktummmet är tragisk, att man har ingenstans att överklaga den falska idiotiseringen serverad i all sin clownad och cirkuss fr. teamet BUP och soc. tjänsten, (bestående av en soc. sekr.-handläggare till barna, vilken av bulgarisk socialtjänstutredning har i febr 2008 blivit redan utpekad vara “tjänste- och maktmissbrukare och hämndfixerad p g a mammans- d v s min Polisanmälan mot socialsekreterskans – via hennes 4 läkarkontakters konkretta gömmande av 14 maskar och helmintosfusk” – svensk soc. tjänst fuskade bort vår hela familjens epidemi i aug 2007 i sin s k sociala utredning och ersättande vår 3-månader lång livshotande kamp med tillskriven i sin soc. falska utredning i aug 2007 för mig deras egenpåhittad diagnosersättning istället för sanningen om vår hela familjens helmintosepidemi och de emottagna 14 maskprover av infektiosvården på 2 labboratorier – där står det fortfarande det falskt och vilseledande “maskfobi och hypokondria för modern enbart”, vilka dock jag ej lider utav och aldrig lidigt utav!). 
И самият факт е трагичен, че човек няма къде изобщо да се жалва от фалшивата идиотизация поднесена в цялата своя палячовщина и цирк от тандемът БЮП и социалната шведска служба (състояща се от един соц. секретар – контактно лице на децата, което от българското социално разследване през февруари 2007 година е посочено вече за “злоупотребяваща в службата със служебна власт, както и отмъстително фиксирана заради Жалба на майката в Полицията, или моята жалба против укриването от социалната секретарка или конкретно чрез укриването на нейните 4 лекарски контакти на 14 червея и хелминтозни машинации” – шведската соц. служба укри целта ни семейна епидемия през м. август 2007 година в своето така наречено “Социално проучване” и замести три-месеца-дългата ни борба за живота ни който бе под опасност с приписано в техното фалшиво социално проучване от м. авг. 2007 г. за мен изфабрикувано от тях диагнозозаместване вместо истината за хелминтозната епидемия на нашето семейство, то там все още фалшиво пише “фобия от червеи и хипохондрия за майката”, значи за мене, от които изобщо не страдам и никога не съм и страдала обаче. 

Аtt överklaga BUP-s rent fascistiska diagnospåhitt, deras avsaknad av ett-enda möte med dem falskt idiotiserande av BUP-personerna, deras avsaknad av elementäraste nyfikenhet på dem utpekade till idioter oskyldiga offrens INTYG och OFFICIELLA dokumentska och är rent omöjligt! Det är som att ha att göra med Gestappo 1939. 
Systemmet tillåter ej överklaganden av falska IDIOTISERINGAR idag i Sverige för invandrare-föräldrar vilken är ren RASISM som överträffar länder som Sydafrika på 60-talet och Nord Irland samma tidsepok, dock utspelar sig år 2013 i Sverige!!!
 
Да обжалвате чисто фашистките диагнозни измислици на БЮП, липсата на една-единствена среща с от тях фалшиво идиотизираните от БЮП лица, тяхната липса на най-елементарно любопитство към свидетелствата и документите, към личността на тези, коита са посочените и нарочени от тях за идиоти невинни хора – е невъзможно. Все едно си имаме работа с Гестапо 1939 г. 
Както сами виждате системата не позволява обжалване на фалшиви идиотизации днес в Швеция за пришълци-родители, което е чист РАСИЗЪМ който надхвърля този от държави като ЮАР през 60-те години и Северна Ирландия от същата епоха, но се разиграва лето 2013-то господне божие в съвременна и модерна “демократична” Швеция. 

Och i den demokratiska EU! Socialstyrelsen har havererat på sitt hela ansvarstagande och vill ej befatta sig med sin undersåte BUP alls . Då blir det klart i det hela diagnosfuskande pyramiden att diagnosförfalskningen pågår jo på beställning av själva Socialstyrelsen vilken med skrattretande bortförklaringar abdikerar från allt sitt asnvar, men även själva svenska Socialdepartementet som institutionen rakt över dessa två under sig. 
И се разиграва в демократическо ЕС! Сусиолстирелсен е фалирало в своето поемане на отговорност и не желае да се занимава със своя подчинен БЮП въобще и изобщо. Тогава е ясно в цялата тази диагнозомашинираща пирамида, че диагнозофалшификацията се разиграва по поръчка на самото Сусиолстиирелсе (соц. управление) което със събуждащи смях жалки обяснения абдикира от цялата си отговорност, но от която абдикира и самия шведски Сусилдепартемент като институция точно отговорна за тези 2 под себе си. 

Socialstyrelsen i vårt konkretta fall ljuger om att den kan inte räkna tider alls inte ens på nivå en förstaklassare på svensk skola, att den saknar kunskap om aritmetik för första klassare. Och den skämms inte ens för det. 
В нашия случай Сусиолстиирелсен (соц. управление) лъже че не може да брои проста аритметика за първокласници, времето. И не се срамува от това. 

Eftersom faktummet att från februarimånaden 2013 till mars månaden 2013 är för Socialstyreslen “över 2 år tid förfluten och därför preskribering gäller” vilket jag fick via brevsvarande på Socialstyrelsen är ren demonstration av humbugg och drivande med utlandsfödd mor, som idiotiserats här falskt och vilket är även moder till falsktidiotiserade barn – man får en kollektiv clownad och cirkuss istället för socialrättvisa. 
Тъй като фактът, че от м. февруари 2013 до март 2013 за Сусиолстиирелсен са “над 2 години изминали и затова прескрибираме случая с Вас” важи, което получих като негов отговор на мое писмо с жалба до Сусиолстиирелсен. Това е демонстрация на фокусничество и на “гаргарене” с родена в чужбина майка, която тук фалшиво бива идиотизирана и която е и майка на фалшивоидиотизирани деца – получих колективна клоунада и цирк вместо социална справедливост. 

Men jag har betalt skatter hela mitt liv till dem och gett min hälsa för deras höga levnadsstandart för att de skall jobba på kontor och leva högt levnadsstandart har jag betalat med min hälsa på dem underbetalda och okfallificerade jobben och yrken i Sverige med underkända i deras land på VHS-UHV i Stochkolm Bulgariska högskolediplom i pedagogik, inte för att de skall driva med mig i 16 år på det viset tusentals medarbetare som kostar staten miliardär i liknande drivande shema, Jag har arbetat samvetsgrant och har varit en plikttrogen medborgare, men inte för att de skall vägra administrera i 10 år min reumatism, helmintos i 6 år och mina förälderliga rättigheter genom att stjäla mina 3 barn i 2 månader och manipulera barnen ljuga att de bor hemma hos pappa, genom att stjäla min föräldrarrättighet i 10 månader utan att meddela mig helt i det tysta och fördolda bakom min rygg, inte för att olagligen fråntaga mig mina förälderliga rättigheterna utan meddelande om det, inte för att nedspreya mig likt en kackerlacka på Hemliga sekretta mentala avdelningar för oönskade medborgare och politaktivister, utan för att serva mig normalt och väl. Jag ber inte ens om några privillegier utan bara om normall service och för borttagande av denna utstämpling gällande för mig idag vara en total och rättslös utmarginaliserad slav i deras fascistiska samhälle från denna totala rättslöshet och deras myndighetsvägran att kommunicera alls med mig. 
Barnen tillhör mig enligt 4 mål i Bulgarien, om Ni har problem med pappan var snälla och returnera barnen hit dit barnen tillhör enligt domslut. Tack! 
Но аз съм плащала данъци цял живот и дала здравето си за да живеят те в най-висок стандарт и работят в офис, съм си дала здравето за тях по най-нископлатените и неквалифицирани професии в Швеция с невалидни във Вйе Хо Ес и Ю Хо Вйе в Столколм бълг. образователни документи по висша педагогика – не за да се подиграват с мен, и да ме унижават 16 години по този идентичен начин колективно хиляди сътрудници струващи на държавата милиарди в подобни подигравателни акции, 
работела съм съвестно и съм била гражданин спазващ дълга си, не за да ми крадят и продават децата, не за да отказват 10 години да ми администрират ревматизъма и 6 години хелминтозата, не за да манипулират децата ми да лъжат 2 месеца че са живяли у дома когато ги откраднаха и бяха в соц. дом при техния терор, не за да лъжат 10 месеца без съобщение зад гърба ми да ми отнемат незаконово родителските права и да ме обгазяват с отрови в Тайни секретни ментални отделения за нежелани граждани и политактивисти, ами да ме обслужат по закон, не ги моля за привилегии а само за нормално обслужване и за изваждане от робското изхвърляне от системата и тотално безправие и на отказа им да комуникират с мен днес. 
Дори и да имате проблеми с бащата, децата принадлежат на мен по 4 дела в България и бъдете така добри да ги върнете тук и да спазвате българските решения на съдилища! 

Alla Ni vet var adv Ruby finns – om Ni stötter på problem med pappan i framtiden igen – då ber jag Er att följa lagstiftningen vid blandäktenskap och internationella skillsmässor och att lämna barnen till Bulgarien tillbaka till modern som är med gemensamma föräldrarrättigheter enligt alla domslut lagligen – istället att åter igen olagligen stjälla främmande mammors barn från mödrar med gemensam föräldrarrättighet igen och att gömma dem på mest brottsliga viset som Ni gjorde fr. sept 2012 till mars 2013 på Athenagården via skolstopp för det barnet med högsta skolbetycken och som gjorde upp till 90 stycken läxor i Bulgarien.Sluta säcka ner barnet för att framställa den som under – och långsammare utvecklad, Mimmi är intelligent och smart och jag är som moder stolt över hennes intellekt och personlighet! 
Sänd barnen tillbaka till deras mor och deras skola – Mimmi bad mig om flygbiljetter redan några gånger denna sommar! Här hon avslutde bland dem 10 bästa erfter skolbetyg i sin klass barnen. 
Всички знаете къде се намира адв. Рюби – ако имате и в бъдеще проблеми с бащата – моля ви спазвайте законодателството при смесени международни разводи в ЕС и върнете децата обратно на майка им в България, която е със съвместни родителски права законово и по всички нужни документи от двете държави – вместо да ги крадете и криете най-престъпно както ги крихте от септ 2012 до март 2013 в Атенагоурден посредством забрана и спиране от посещение на училище за това от децата ми с най-високите училищни оценки и която правеше до 90 домашни на ден в България! Престанете да забавяте детето за да го изкарате бавноразвиващо се, Мимми е умна и кадърна, аз съм горда майка с интелекта и личността й! Изпратете децата ми обратно на майка им и в училището им в България – Мимми ме помоли вече няколко пъти това лято да им пратя самолетни билети. За да учи на спокойствие и без репресиите и терора на соц. служби. Тук тя завърши сред 10-те деца с най-висок успех в класа 2011 г.

Mariyka K. Tomova,
mor till barna Mimmi, Rozita och Romen Kallmyr 
31.07.2013, Bulgarien 

Просмотров: 42 | Добавил: MariaTomova | Рейтинг: 0.0/0

Всего комментариев: 0
Standard

Leave a comment