Mariyka Tomova: Filmen visar att föräldrarna anförtrodde sina barn i 2 år åt min omsorg – inte för att man är “farlig eller aggresive”.

04.01.2014, http://istinata.ucoz.ru/news/mariyka_tomova_filmen_visar_att_foraldrarna_anfortrodde_sina_barn_i_2_ar_at_min_omsorg_inte_for_att_man_ar_farlig_eller_aggresive/2014-01-04-684

Mariyka Tomova: Filmen visar att föräldrarna anförtrodde sina barn i 2 år åt min omsorg – inte för att man är “farlig eller aggresive”.

Flerbarnsmamman med stulna barn och omvänt lästa i Sverige förälderliga rättigheter och 2 domslut, och vår nutida svenska slav, Mariyka Tomova dementerar en lögn fr. svenska socialsekreterarens brev till Bulgariska ambassaden i Stockholm fr. 06.11.2007.:

 
En film som barnens pappa inte lyckades spela över och förstöra för mig (han har spelat upp zigenarmusik och porrfilmer av våld-sorten med västerländska män med unga asiatiskor över alla minnen fr. barnen. Varför. Jo, så att jag skall inte ha kontakt med barnen eller ens få blekaste kontakt med mina egna minnen, han kontrollerar även dem, på samma sätt som soc sekr. Katarina Rozlund blev inspellat i min soffa på Hyggestråket 1 skryta om att hon kontrollerade mina drömmar. Han klipper av banden med mitt förflutna, han utför tillsammans med soc tjänsten och BUP i Uddevalla olovliga i hela världen, annars, anieleringen, direkt översatt från engelska, alienation mellan mor och barn så han ger sig även på fotoalbums och CD-n mest). Föddelsedagskalas fr. 2006. Vår dotter Rozita fyller år (hon son blåser ljusen). Hon är min dotter. Här ser ni dem 2 albanska tvillingarna Skurtie och Skurtimirie och svenska granflickan Sanny vilka tre tillbringade några år i mitt hem som är på filmen på Hyggestråket 1 i Uddevalla 2 år och sov ofta över.

FRÅGOR UPPSTÅR: Hade jag varit mentalt sjuk, aggresive och farlig hade deras föräldrar ej anförtrott barna åt min omsorg.
Det ser inte ut att jag inte fyrat föddelsedagar, såsom barnens pappa ljög inför Distriktsdomstolen i Montana 2011 och som bulgariska socialtjäsnten fr. KSU hävdade. Vad tycker Ni?

Om jag är aggresive och farlig för barn, såsom den lögnaktiga sociala sekreteraren fru Katarina Rozlund fr Dalaberg i Uddevalla ljuger till Bulg. Ambassaden och DAZD i Sofia i sitt brev fr. 06.11.2007, vad söker dessa barn här som Ni ser i mitt hem i 2 år och hur deras föräldrar anförtror sina små tjejer åt min omsorg? Fru Rozlunds logik brast vid den elementaraste revisionen av faktan. 

Ако аз съм агрeсивна и опасна за деца, както лъжливата соц. секретарка Катарина Розлунд излъга в писмото си от 06.11.2007 бълг. посолство в Стокхолм и ДАЗД в София, то какво търсят тогава тия момиченца които виждате на филма в моя дом тука цели 2 години и как ли техните родители са поверили малките си момиченца на моите грижи?? Логиката на г-жа Розлунд се спука при най-елементарната ревизия на фактите. 

http://youtu.be/-x8jooR2e7s

 
Barnen hade jättekul fr. några månader efter jag flyttade på den adressen tills soc tjänsten startade Häxjakten på barnen och slog till efter min lokala VC misshandlade och låste in mig för att den behövde blåmärkena för att soc hade planerat att framställa mig aggresive.. Mina barn plus dem tre granbarna fr. filmen hade såhär diskokarnevall i min lägenhet i 2 år. Fast då mina plus tvillingarna och Sanny som finns här. Detta är Rozitas föddelsedag 2006.
A few seconds ago · Edited · Like

Mariyka Tomova-Kallmyr De tog på sig mina kläder och skor och lånade mina Music-CD-n och CD-spelaren och hade jättekul. Gick hem bara att äta kvällsmat och kom tillbaka med nalle och nattlinne.

Jag menar… deras föräldrar lever idag och kan bekräfta. De är inte för gamla. De är unga människor. Och så här långt hade socialtjänsten på Dalaberg inte tänkt sig att min utredning skall komma fram till. Den har underskattat mina förmågor att dokumentera deras mafia-gärningar.

Просмотров: 33 | Добавил: Dedovhuj | Рейтинг: 0.0/0

Всего комментариев: 2  

 
0
2 Mariyka Tomova   (12.03.2014 01:08)
Моля, разпространявайте широко! да се знае какво прикрива Бълг. Външно! / Pls share widely! http://istinata.ucoz.ru/news/mariyka_tomova_det_hade_varit_progress_i_sverige_om_politiker_byter_ut_tvangs_neu roleptikan_mot_genmajs_en_lattnad_for_barn_och_foraldrar/2013-11-11-613
 
0
1 Mariyka Tomova   (12.03.2014 00:37)
deras krig brukar sluta på Sluten avdelning och på järnpreparering mot polit-disidenter och obekvämma-konfliktbenägna, efter deras benämningar, personer. Det är oftast kritiskt eller tänkande individer som hävdar sina medborgerliga rättigheter eller rättigheter i en tvist med myndigheterna. Som i Mitt fall Försäkringskassan i 10 år fuskade bort mina reumatiska diagnoser mot påhittade stress, fibromyalgy, smärtsyndrom etc skit som inte alls handlar om i läkarintygen.

 

Standard

Leave a comment